lördag 7 april 2018

Reklam

Då jag delar med mig av mina mönster helt gratis så har jag beslutat mig att ha reklam på bloggen. Antagligen skulle jag få ihop betydligt mycket mer pengar på att sälja mina mönster, men känner att jag inte riktigt är där ännu. Många är på mig att jag ska ta pengar för det jag gör, men jag har så svårt för det. Så därför blir det lite reklam på bloggen, det gör ju inget att få lite pengar på det jag älskar att göra.

Visste ni att jag har haft över 11.000 klick på mönstret på enhörningen, och ni har snart klickat på Hunny Bunny 6000 gånger. Helt fantastiskt. Jag är mållös! Ett mönster som lilla jag har gjort, lilla jag som inte är någon speciell.

Håller just nu på med ett mönster på en Giraff. Jag gjorde för många år sedan en giraff till min mellanpojke som han älskade. Men efter några fler års erfarenhet av virkande så har jag beslutat mig för att göra en ny giraff, lite mer välgjord och med ett mönster som jag hoppas på att kunna dela med mig av till er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar