onsdag 4 april 2018

Ny header

Ikväll satte jag mig vid datorn för att renskriva ett mönster som jag har lovat att dela av mig med här på bloggen. Men... men... jag fastnade i ett bildredigeringsprogram och skapade ett nytt utseende till bloggen (så det blev ingen mönster ikväll, det blir istället en cliffhanger). Jag vet inte om jag är helt nöjd med headern. Jag är ju perfektionist ut i fingertopparna så allt jag gör eller skapar vill jag ha en WOW!!!-känsla av, och riktigt dit kom jag inte. Kanske är det för jag sitter och pillar vid en laptop utan mus, eller så är det för jag råkade peta mig i ögat med ett finger som hade tigerbalsam på...
Vilket som så blev det en ny header, och den får väl sitta där tills jag tröttnar.


Den gamla headern.

och den nya headern


Men vilken tycker ni är bäst? Den gamla eller den nya? Ha kvar den nya eller göra en ny nyare?
Nä nu ska tant sova en stund, ska somna gott till grottbjörnens folk i öronen och drömma om Jondalar ;)


GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar