torsdag 21 maj 2015

Putta barnvagn!

Idag dammade jag av mitt gamla Spotify-konto och gick ut och puttade barnvagn i 46 minuter, och gick exakt 4 kilometer. Smärtan i mina fogar har blivit något bättre så nu vågar jag röra mig lite mer än innan. Sam är ju 14 månader så det är på tiden att de blir bättre känner jag. Återhämtningen efter att ha haft en sådan foglossning, som jag haft de senaste två graviditeterna, kan ta flera år. Om den nu försvinner helt alls. Jag hade ju fortfarande problem när jag blev med Sam efter James, och då var James ju nästan två år. Sedan har jag väldiga problem med väldigt ont i ryggen. Har alltid haft ont i ryggen men nu det senaste har den gjort löjligt ont. Funderar starkt på att söka mig till en rehab-mottagning, för gör jag vanliga övningar hemma som ska hjälpa ryggen så har jag sådan smärta så jag är tvungen att käka värktabletter i en vecka efter. 


Så dagliga promenader är mitt första steg till en värkfri kropp. Eller en kropp som inte värker lika mycket i alla fall.

Men imorgon blir det en kortare runda. Kommer ha både Sam och James med mig. James får sitta på sittbrädan vilket gör puttandet av barnvagn en aning oergonomiskt.. Får väl ta med en kudde till honom. Han har en tendens att somna sittandes på brädan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar